من گنجشک نیستم

خرید بک لینک
شب از نیمه گذشته.زدم به خیابون.ترکیب این هوا و این ساعت هر چیز و هر کسی رو که تجربه کرده ام رو به یادم میاره.میخوام احساساتمو بنویسم،ولی کلمه ای پیدا نمی کنم.فهمیدم که درد بزرگیه وقتی نتونی خودتو حتی برای خودت شرح بدی...تنهایی بده،فکرایی که تو اون م من گنجشک نیستم...

ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:29

نبینم اشکاتو داداش

من گنجشک نیستم...

ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:29

پر کن دوباره جام مرا ایها العزیز...
من گنجشک نیستم...

ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:29

صفحه بندی